Monday, March 20 2017, 10:08

Odchudzające informacje profesora Gacy

Tracenie na wadze to pokuta czy okazja? Od tego pytania Robert Gaca startuje swoje sympozjum. Tłumaczy, że nastawienie jest najważniejsze. Skoro jest dobre, ułatwia utrzymać motywację lub zdobyć wyniki. Gaca przekonuje, że powinniśmy pobudzać się małymi sprawami, chwytać "sukcesiki" - niewielkie dokonania: - Gdyż jakikolwiek tracony kilogram to ogromny wynik. Należy doceniać własną pracę i cieszyć się, że mamy 5 kg mniej, nie rozmyślać o tymże, iż jest jeszcze trzydzieści do stracenia. Należy wykonać badania lekarskie. - Nawet jak ktoś może być w dobrej kondycji, to warto odbyć badania, aby po trzech miesiącach przyrównać, czy wystąpiła poprawa - rekomenduje Gaca. Badania są dodatkową motywacją motywacja.
Uprawiaj sport. Dlaczego informujemy o tym przy kuracji? Bowiem nie ma odchudzania bez ruchu. Ruch pomaga w modyfikacji nałogów, przyspiesza metabolizm. - Przyjemność, którą mamy po ćwiczeniach, rekompensuje to, z czego musimy zrezygnować stosując dietę - mówi Gaca. Pamiętaj aby twój trening rozpocząć powoli, np. od spaceru. Otyłość zwiększa zagrożenie chorób układu krążenia lub cukrzycy, czyli grozi zawałem, udarem, życiem z zastrzykami z insuliny. Gyby dopadły cię problemy zdrowotne, trudniej będzie ci zająć się zrzucaniem wagi Sparaliżuje cię infekcja, pobyt w szpitalu. Niezwłocznie wybierz dzień, w którym zaczniesz się zmieniać. Niezależnie od tego, czy i kiedy omówisz się z specjalistą powinnaś jak najszybciej ustalić podstawowe warunki, jakie ułatwią ci spożywać mniej kalorii. Nie ruszaj z mieszkania bez śniadania, aby nie wystawiać się na pokusy, np. batoniki na szybkich zakupach.
Opisał: hur mycket protein ska man äta för att bygga muskler